två pundare

"Jag vill köra det i botten. Jag vet inte vad det är. Men jag vill köra det i botten."
 
Vi är likadana, säger han. Vi delar analysen. Skillnaden är att mina ideal leder till hårdare handlingar, säger han. Begränsningar. Han jobbar som finanskonsult. Djävulens betjänt från Norrland. Jag tänker att det är mycket värre med människor som förstår och inte agerar därefter, än de som handlar av dumhet. Kanske säger jag det också.
 
Vi skulle lika gärna kunna prata om det kapitalistiska systemet. Men just nu pratar han om kvinnor. Att han vill "köra alltihop i botten". Vi delar också konsumtionen. Han kallar sig relationspundare.
 
Sen säger han något som på riktigt skrämmer mig:
 
"Jag är rädd för att det ska sluta kännas".
 
Jag är tyst ganska länge. Det har aldrig slagit mig förut. Det är en extremt skrämmande tanke. Sen berättar jag om Den sällsamt dåliga idén och därigenom om hans egen enda funktion som obetydlig snuttefilt. Då händer något mycket märkligt: Han kommer.
 
Wow. Okej. Mest fucked up snubbe på länge.


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: