jag är stark jag är också svag

Jag är stark. Jag är också svag. Jag är modig. Jag är intelligent. Jag kan bemöta människor. Jag bryr mig om människor. Jag ifrågasätter. Jag nöjer mig inte. Jag vill utveckla.
 
Jag har spännande intressen. Jag tycker om att vara ensam, ensam med dessa. Jag tycker om konst. Jag tycker om att vara i naturen. Jag tycker om att lyssna på intelligenta samtal. Jag tycker om att titta på genomtänkta produktioner. Jag tycker om att lära mig.
 
Jag tycker om att möta människor med ett öppet hjärta. Jag försöker. Livet blir mycket roligare med ett öppet hjärta. Livet blir mycket roligare när man försöker.

Jag är stark. Jag är också svag. Jag är allt det här och människor älskar mig. Just därför. Älskar de mig inte, älskar de inte allt det här. Och det är okej.


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: